Kurs Dobrej Relacji z Dzieckiem

DLA KOGO?

Na warsztat zapraszam tych Dorosłych, którzy świadomie chcą zaangażować własne zasoby do wzmocnienia kompetencji w zakresie budowania dobrej relacji z dzieckiem w roli nauczyciela, wychowawcy, animatora, edukatora, trenera, instruktora, księdza, lekarza, psychologa, pedagoga, psychoterapeuty.

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ?

  • jak rozumieć zachowanie dziecka 👶
  • jak reagować w sytuacjach trudnych 🚨
  • jak zachęcić dziecko do współpracy 🤝
  • jak mówić i jak słuchać 👂
  • jak przyjąć uczucia dziecka 😭
  • jak dobrze docenić i pochwalić 👏
  • jak zachować się w konflikcie 💥
  • jak i kiedy wspierać indywidualny rozwój 💎
  • jak współpracować z rodzicem/opiekunem dziecka 💬
  • jak w tym wszystkim zadbać o siebie 😊

KOSZT CAŁKOWITY: 2720 ZŁ

Oferta specjalna dla studentów i osób niepracujących: 680 zł + zobowiązanie do realizacji 40 godzin praktyk w działaniach Zespołu EDUTIM i/lub Fundacja Rozwiń Skrzydła do 31.08.2025 roku.

REKRUTACJA

Osoby pracujące w zawodzie nauczyciela, wychowawcy, animatora, edukatora, trenera, instruktora, księdza, katechety, lekarza, psychologa, pedagoga, psychoterapeuty i pokrewnych przyjmowane są na podstawie kolejności zgłoszeń (mail zgłoszeniowy na adres kontakt@pracowniadobrejrelacji.pl + opłata za kurs).

Studenci oraz osoby posiadające kwalifikacje, jednak aktualnie niepracujące w zawodzie mogą skorzystać z warunków preferencyjnych i wziąć udział w procesie rekrutacyjnym: 1/ list motywacyjny na adres kontakt@pracowniadobrejrelacji.pl 2/ krótka rozmowa kwalifikacyjna 3/ podpisanie umowy praktyk zawierającej zobowiązanie zapłaty kosztu całkowitego szkolenia w przypadku braku realizacji praktyk w terminie + opłata. Przyjęcia w tym etapie według kolejności zgłoszeń.

ORGANIZACJA

Miejsce realizacji kursu: Lublin. Lokalizacja będzie uzależniona od wielkości grupy.
Uczestnicy kursu otrzymają materiały szkoleniowe.
W przerwach: kawa, herbata.

TERMINY

I sesja szkoleniowa: 13 grudnia 2024, godz. 14.00-17.00 oraz 18.00-21.00 (6 godz.)
II sesja szkoleniowa: 20 grudnia 2024, godz. 17.30-21.30 (4 godz.)
III sesja szkoleniowa: 10 stycznia 2025, godz. 17.30-21.30 (4 godz.)
IV sesja szkoleniowa: 17 stycznia 2025, godz. 14.00-17.00 oraz 18.00-21.00 (6 godz.)
V sesja szkoleniowa: 24 stycznia 2025, godz. 14.00-17.00 oraz 18.00-21.00 (6 godz.)
VI sesja szkoleniowa: 31 stycznia 2025, godz. 18.00-21.00 (4 godz.)
Sesja certyfikacyjna: 14 lutego 2025, godz. 18.00-21.00

CERTYFIKACJA

Osoby, które zdecydują się przystąpić do egzaminu końcowego (zgłoszenia do 31 stycznia 2025) po dokonaniu opłaty dodatkowej w wysokości 300 zł przystępują do egzaminu. Egzamin zawiera część teoretyczną i praktyczną. Certyfikat EDUTIM oznacza: przyjęcie do Zespołu EDUTIM Anna Malec (tj. publikacja wizytówki na stronie internetowej, pisemna, personalizowana rekomendacja, możliwość podjęcia pracy w działaniach Zespołu EDUTIM Anna Malec, referencje wg potrzeb). Certyfikat ważny jest przez 12 miesięcy. Po upływie ważności certyfikatu można ponownie przystąpić do egzaminu. Osoby przystępujące w ciągu roku do szkoleń uzupełniających lub pracownicy EDUTIM otrzymują przedłużenie ważności certyfikatu bez konieczności ponawiania egzaminu.

Osoby, które nie zdecydują się na certyfikację otrzymają zaświadczenie o udziale w kursie (z ilością godzin).

PROWADZENIE KURSU

ANNA MALEC

Doświadczenie zawodowe buduję od ponad 20 lat. Z wykształcenia i pasji jestem pedagogiem, psychoprofilaktykiem, psychoterapeutą. Założyłam Fundację Rozwiń Skrzydła (2008), Pracownię Dobrej Relacji (2021) oraz EDUTIM (2023). Moim celem jest podnoszenie jakości życia człowieka w rodzinie i edukacji poprzez inwestycję w dobre, tj. świadome, zbudowane na dojrzałości potrzeb i wartości, relacje. Jestem autorką i wydawcą książki Każdy ważny w drodze. Listy do rodziców. Prowadzę procesy psychoterapeutyczne i mentorskie dla osób dorosłych, par, rodzin, młodzieży oraz klientów biznesowych. Szkolę rodziców, nauczycieli, osoby pracujące we wsparciu psychologicznym. Zamiast szufladek i schematów często wybieram metody twórcze, lubię poruszać się w przeróżnych „pomiędzy”. Pracuję holistycznie, zdobywam i integruję wiedzę z dorobku szkół psychoterapeutycznych (najbliższe jest dla mnie rozumienie człowieka według koncepcji humanistycznej, systemowej, psychodynamicznej), coachingu, teorii ekonomicznych, zarządzania procesem, filozofii i etyki. Dużo czytam i nieustannie się uczę, by lepiej rozumieć siebie oraz świat. Serce i rozum porządkuję w lesie i/lub spacerując z psem nocą późną. Wciąż kocham swoją pracę. Wierzę w Boga. Jestem żoną i mamą.

MASZ PYTANIA?

Napisz na kontakt@pracowniadobrejrelacji.pl lub zadzwoń: 799 108 787.

DANE DO ROZLICZEŃ

ANNA MALEC, NIP: 946 228 87 38, mBank: 77 1140 2004 0000 3202 7820 9235

Uwaga! Potrzebę wystawienia faktury zgłoś koniecznie przed dokonaniem przelewu.