Porozmawiajmy o wychowaniu

Porozmawiajmy o wychowaniu to spotkanie wykładowe o charakterze psychoedukacyjnym, połączone z możliwością zadawania pytań. Podczas około godzinnego spotkania Anna Malec opowie o tym, jak prowadzić dziecko do dorosłości, przyjmując za fundament dobrą, podmiotową relację. Zagadnienia, jakie zostaną poruszone, to m.in.: uczucia, granice, konflikty, samodzielność, rozmowa, czas, dylematy rodzicielskie.

Do współpracy zapraszamy: przedszkola, szkoły, instytucje kultury, parafie i inne placówki, którym bliska jest działalność wspierająca wychowanie dzieci i młodzieży.

Terminy: do ustalenia
(odwiedź stronę Fundacji Rozwiń Skrzydła i sprawdź, czy jest możliwość uzyskania usługi bezpłatnie)

Cena: 850 zł
Część wartości usługi wspiera działania Fundacji Rozwiń Skrzydła

Kontakt:
tel.: 799 108 787
mail: kontakt@edutim.pl

Prowadzenie: Anna Malec

Uwaga! Na spotkanie zapraszamy wyłącznie osoby dorosłe.

POBIERZ KWESTIONARIUSZ ZGŁOSZENIOWY

POBIERZ MATERIAŁY PROMOCYJNE


Tematy:

  1. CZAS JAK DZIKIE ZWIERZĘ – O DOMOWEJ ERGONOMII
    (jak czas postrzegamy, jak nim zarządzać, od czego rozpocząć planowanie, jak dziecko i dorosły widzą czas)
  2. AAAAAAAA TO JA! – O TYM, PO CO KOMU TE GRANICE W DOMU
    (jakie są granice, jak i po co je budować, co to znaczy elastyczność, kiedy ja, a kiedy my i że wszystko potrzebne)
  3. GŁUCHY TELEFON DOMOWY – O TYM, JAK MÓWIĆ, BY USŁYSZEĆ
    (zasady komunikacji, przykłady, pułapki, jak rozmawiać w rodzinie o trudnym/ważnym)
  4. BURZA W SZKLANCE WODY – O DOMOWYCH KONFLIKTACH
    (czy można się kłócić w rodzinie, jak to zrobić bezpiecznie, o kłótniach w relacjach skośnych)
  5. M DO POTĘGI – O TYM, GDZIE MIESZKAJĄ EMOCJE
    (jakie są emocje, jak powstają, jak działają na człowieka i zachowanie, czy można mieć wybór, jeśli są emocje)
  6. I CO JA ROBIĘ TU – O ROLACH I PLONACH W RODZINIE
    (o roli mamy, taty, dziecka, dzieci, babci, dziadka i o tym, jak i po co zdejmować z ludzi etykiety)
  7. ZAMIAST ZARAZ – CZY W TYM DOMU DA SIĘ JESZCZE WSPÓŁPRACOWAĆ
    (zasady współpracy, jak mówić, by dziecko współpracowało z rodzicem, style wychowania, czy współpraca jest potrzebna)
  8. JA CI JESZCZE POKAŻĘ – O KARACH, NAGRODACH I WYCHOWANIU
    (o tym, czym są kary, czym nagrody, czym konsekwencje, jak je stosować i jakie są pułapki)
  9. SAMODZIELNOŚĆ TO PROCES – O DOMOWYM STOPNIOWANIU PRZYPADKÓW
    (jak prowadzić dziecko do samodzielności, jakie czynniki wpływają na gotowość rodzica/dziecka, kiedy i jak chronić)
  10. MAMO, TATO, WEŹ MU COŚ POWIEDZ – O TYM JAK ŻYĆ KIEDY WIĘCEJ DZIECI W DOMU
    (nowe dziecko w domu, relacje pomiędzy rodzeństwem – co w normie, co poza, jak reagować na konflikty)