INDYWIDUALNE DORADZTWO ZAWODOWE
Wybór szkoły średniej to trudna i ważna sprawa.
Podczas rozmowy z naszym Psychologiem Dziecko będzie miało szanse odkryć swoje mocne i słabe strony, predyspozycje, talenty i zdolności (nie tylko przez kwestionariusze). Pozna specyfikę szkół i kierunków. Zastanowi się nad ważnymi pytaniami o przyszłość. Zobaczy też, że nie ma przypadków, wszystko jest po coś i ostatecznie może nie trzeba jeszcze tak się spinać, gdyż różne są cele i różne drogi. Może to być szansa na umocnienie wiary w siebie, poszukiwanie radości i mocy, wypowiedzenie lęków i obaw.
Dobra, wspierająca rozmowa z życzliwym dorosłym spoza rodziny to czasami jedyne, czego potrzeba by poczuć ulgę i powietrze. Naprawdę.
Rekomendujemy cykl 3-5 spotkań.
Nasz Zespół:
➤ Anna Malec (pedagog, psychoprofilaktyk, psychoterapeuta) – autorka i mentor Programu, odpowiada za przygotowanie i dobór nauczycieli, szkolenie i superwizję ich pracy, ewaluację celów, mentoring poszczególnych procesów
Prowadząca spotkania:
➤ Aneta Woszczyk – psycholog, terapeuta dzieci i młodzieży, wychowawca, nauczyciel EDUTIM.
Cena:
➤ 450 zł/pakiet 3 indywidualnych spotkać z Dzieckiem/3x 60 min/1x tydzień
➤ 650 zł/pakiet 5 indywidualnych spotkań z Dzieckiem/5x 60 min/1x tydzień
➤ 100 zł/konsultacja rodzicielska/około 30 min/1x wstępne spotkanie
Informacje i zapisy:
☎️ 799 108 787
📧 kontakt@edutim.pl
KLIKNIJ I ZOBACZ NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Czy warto zapisać Dziecko do Programu nawet wtedy, jeśli nic „specjalnego” się nie dzieje?
Tak, każda dobra relacja wychowawcza Dziecko-Dorosły niesie potencjał rozwoju. A podejmowanie decyzji oraz spojrzenie na siebie i swoją przyszłość z perspektywy to trudna sprawa 😊
Po co spotkanie wstępne?
Spotkanie wstępne ma na celu rozpoznanie sytuacji Dziecka, jego potrzeb, trudności, mocnych stron. W spotkaniu uczestniczą Rodzice/Opiekunowie, Psycholog oraz Dziecko, które ukończyło 13 rok życia. Spotkanie trwa około 30 minut. Ważne, aby na tym spotkaniu przekazać maksimum informacji o dziecku (w tym opinie psychologiczno-pedagogiczne, kontekst rodzinny i szkolny, istotne informacje medyczne).
Jak wygląda pierwsze spotkanie Psychologa i Dziecka?
To spotkanie ma na celu wzajemne poznanie, zapoznanie się z potrzebami Dziecka, programem, oczekiwaniami Rodziców/Opiekunów, a także i przede wszystkim – z Dzieckiem i tym wszystkim, co w sobie na spotkania przynosi. Dziecko zapoznaje się z Prowadzącym, celami, zasadami, miejscem, metodami pracy.
Czy Dziecko może samo przychodzić/wracać ze spotkań?
Tak, jeśli Rodzic/Opiekun wyrazi na to pisemną zgodę.
Czy możliwe są spotkania online?
Tak, w ramach wyjątkowych okoliczności. Zdecydowanie preferujemy spotkania na żywo.
Czy można rozłożyć płatność na raty?
Jeśli jest taka potrzeba, to zawsze warto pytać o możliwości w sekretariacie 😊
Co zrobić, aby otrzymać fakturę za zajęcia na firmę?
Jeżeli potrzebna jest faktura na firmę – prosimy o wpisanie odpowiednich danych w polu „Dane do faktury” KWESTIONARIUSZA ZGŁOSZENIOWEGO.
Czy możliwe jest uzyskania dofinansowania?
Wniosek o dofinansowanie można przesłać lub osobiście przekazać do Sekretariatu. Spotkania dofinansowane realizowane są w miarę dostępności środków finansowych w Fundacji Rozwiń Skrzydła. Warto pytać.
Czy Dziecko może korzystać w telefonu w trakcie spotkań?
Z zasady urządzenia elektroniczne mieszkają w trakcie spotkania w plecaku. Jednak, jak każde narzędzie, może być wykorzystane, jeśli Nauczyciel uzna to za przydatne (np. w celu zweryfikowania informacji czy też skorzystania z dziennika elektronicznego).
Czym różni się DORADZTWO ZAWODOWE w Programie GŁOWA DO GÓRY od innych?
Spotkania z DORADZTWA ZAWODOWEGO w ramach Programu prowadzone jest przez osobę z wykształceniem psychologicznym, podlegający stałym szkoleniom z zakresu budowania relacji z dzieckiem i mentorskiemu prowadzeniu przez Annę Malec (pedagog, psychoprofilaktyk, psychoterapeutka, właścicielka marki EDUTIM oraz Pracownia Dobrej Relacji, prezes zarządu Fundacji Rozwiń Skrzydła), która czuwa nad całością procesu poprzez bieżącą ewaluację i superwizję.
Spotkania w ramach Programu GDG są wsparciem holistycznym. Swoją pracą obalamy krążące we wszechświecie przekonania, że dziecko jest „zdolne, ale leniwe” i „gdyby mu/jej się chciało, to by się nauczył/a” albo „to wszystko wina szkoły i nauczycieli” lub nawet „z takiej matki/takiego ojca to nic dobrego nie wyrośnie”. Na proces nabywania kompetencji składa się wiele czynników i żaden sam w sobie nie jest zazwyczaj decydujący. Dlatego wszystko, co dzieje się podczas spotkań składa się na wspieranie rozwoju poprzez uruchomienie potencjału tkwiącego w dziecku, rodzinie, a nawet szkole. I my to robimy. Na całego.
Anna Malec
EDUTIM – NASZA JAKOŚĆ W EDUKACJI