INDYWIDUALNA TERAPIA LOGOPEDYCZNA
Procedura przyjęcia Dziecka do Programu:
- Konsultacja logopedyczna (wywiad z Rodzicem/Opiekunem oraz wstępna diagnoza Dziecka)
- Terapia logopedyczna (regularne spotkania Nauczyciela i Dziecka)
Metody i techniki terapii logopedycznej dostosowane są do Dziecka przez Logopedę na podstawie informacji uzyskanej podczas wstępnego spotkanie z Rodzicami/Opiekunami prawnymi oraz na podstawie obserwacji Dziecka w czasie spotkań.
Nasi Terapeuci to osoby podlegające stałym szkoleniom z zakresu budowania relacji z dzieckiem i mentorskiemu prowadzeniu przez Annę Malec, która czuwa nad całością procesu poprzez bieżącą ewaluację i superwizję. Takie podejście umożliwia dołączenie do terapii logopedycznej elementów psychowsparcia, a to daje większe możliwości na zmianę 😊
Nasz Zespół:
➤ Anna Malec (pedagog, psychoprofilaktyk, psychoterapeuta) – autorka i mentor Programu, odpowiada za przygotowanie i dobór nauczycieli, szkolenie i superwizję ich pracy, ewaluację celów, mentoring poszczególnych procesów
Terapeutki logopedyczne:
➤ Kinga Michałowska (studentka psychologii, logopeda), zakres: terapia logopedyczna dla dzieci z klas 1-3
➤ Sylwia Dec (logopeda, terapeuta zajęciowy), zakres: terapia logopedyczna dla dzieci i młodzieży
Cena:
➤ Wstępna konsultacja logopedyczna: 150 zł/spotkanie/60 min.
➤ Obligatoryjne spotkanie z Rodzicami/Opiekunami po 12 spotkaniach z Dzieckiem: 100 zł/spotkanie/ok. 30 min.
➤ Spotkanie Nauczyciela i Dziecka: 130 zł/spotkanie/60 min.
Informacje i zapisy:
☎️ 799 108 787
📧 kontakt@edutim.pl
KLIKNIJ I ZOBACZ NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Po co spotkanie wstępne?
Spotkanie wstępne ma na celu rozpoznanie sytuacji Dziecka, jego potrzeb, trudności, mocnych stron, kierunku pracy. W spotkaniu uczestniczą Rodzice/Opiekunowie oraz Logopeda. Spotkanie trwa około 60 minut. Ważne, aby na tym spotkaniu przekazać maksimum informacji o dziecku (w tym opinie psychologiczno-pedagogiczne, kontekst rodzinny i szkolny, istotne informacje medyczne).
Po co spotkania konsultacyjne?
Obligatoryjne spotkanie monitorujące jest realizowane po każdym cyklu 12 spotkań Terapeuty z Dzieckiem. Służy budowaniu relacji współpracy, omówieniu procesu, a także zebraniu potrzeb i informacji zwrotnych od Rodziców i od Dziecka, aby w jak najlepszy sposób móc ukierunkowywać dalszą pracę i wsparcie. Spotkanie trwa około 30 minut. Mogą w nim współuczestniczyć Dzieci od 13 r.ż.
Jak wygląda pierwsze spotkanie Terapeuty i Dziecka?
To spotkanie ma na celu wzajemne poznanie. Logopeda zapoznaje się z potrzebami Dziecka, programem, oczekiwaniami Rodziców/Opiekunów, a także i przede wszystkim – z Dzieckiem i tym wszystkim, co w sobie na zajęcia przynosi. Dziecko zapoznaje się z Logopedą, celami, zasadami, miejscem, metodami pracy.
Czy Dziecko może samo przychodzić/wracać ze spotkań?
Tak, jeśli Rodzic/Opiekun wyrazi na to pisemną zgodę.
W jaki sposób można opłacić spotkania?
Na koniec każdego miesiąca Rodzic/Opiekun na wskazany adres mail otrzymuje rozliczenie wraz z instrukcją oraz terminem dokonania opłaty.
Co zrobić, aby otrzymać fakturę za zajęcia na firmę?
Jeżeli potrzebna jest faktura na firmę – prosimy o wpisanie odpowiednich danych w polu „Dane do faktury” KWESTIONARIUSZA ZGŁOSZENIOWEGO.
Czy możliwe jest uzyskania dofinansowania?
Wniosek o dofinansowanie można przesłać lub osobiście przekazać do Sekretariatu. Spotkania dofinansowane realizowane są w miarę dostępności środków finansowych w Fundacji Rozwiń Skrzydła. Warto pytać.
Czy, jak i kiedy można zrezygnować z udziału w programie?
O rezygnacji z udziału w Programie Rodzic/Opiekun informuje z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem (tj. dwa spotkania) poprzez informację pisemną (także w formie mailowej), na adres: kontakt@edutim.pl.
Czy po rezygnacji, można zapisać Dziecko ponownie?
Tak, w przypadku dostępności miejsc.
Czy Dziecko może korzystać w telefonu w trakcie spotkań?
Z zasady urządzenia elektroniczne mieszkają w trakcie spotkania w plecaku. Jednak, jak każde narzędzie, może być wykorzystane, jeśli Logopeda uzna to za przydatne (np. w celu zweryfikowania informacji).
Czym różni się TERAPIA LOGOPEDYCZNA w Programie GŁOWA DO GÓRY od innych?
Terapeuci z Programu GŁOWA DO GÓRY to osoby podlegające stałym szkoleniom z zakresu budowania relacji z dzieckiem i mentorskiemu prowadzeniu przez Annę Malec (pedagog, psychoprofilaktyk, psychoterapeutka, właścicielka marki EDUTIM oraz Pracownia Dobrej Relacji, prezes zarządu Fundacji Rozwiń Skrzydła), która czuwa nad całością procesu poprzez bieżącą ewaluację i superwizję.
Spotkania w ramach Programu GDG są wsparciem holistycznym. Swoją pracą obalamy krążące we wszechświecie przekonania, że dziecko jest „zdolne, ale leniwe” i „gdyby mu/jej się chciało, to by się nauczył/a” albo „to wszystko wina szkoły i nauczycieli” lub nawet „z takiej matki/takiego ojca to nic dobrego nie wyrośnie”. Na proces nabywania kompetencji składa się wiele czynników i żaden sam w sobie nie jest zazwyczaj decydujący. Dlatego wszystko, co dzieje się podczas spotkań składa się na wspieranie rozwoju poprzez uruchomienie potencjału tkwiącego w dziecku, rodzinie, a nawet szkole. I my to robimy. Na całego.
Anna Malec
EDUTIM – NASZA JAKOŚĆ W EDUKACJI