Rodzicu,
szukasz dla swojego Dziecka wsparcia w nauce oraz radzeniu sobie z trudnościami? Najlepiej z takim nauczycielem, który pomoże zrozumieć materiał i indywidualnie potraktuje Twoje Dziecko? Chcesz zareagować w porę? Chcesz wiedzieć, jakie mocne strony ma Twoje Dziecko, a nad czym warto pracować? Chcesz wesprzeć w przygotowaniach do egzaminu ósmoklasisty?
KOROPETYCJE + PSYCHOWSPARCIE realizowane w ramach programu GŁOWA DO GÓRY odpowiadają na te potrzeby. Stworzone i realizowane przez doświadczonych pedagogów i psychologów obejmują:
- pomoc w nauce z całego zakresu podstawy programowej dla szkół podstawowych,
- pomoc w przygotowaniu do egzaminu ósmoklasisty oraz w wyborze szkoły średniej,
- psychowsparcie: wzmocnienie umiejętności radzenia sobie z sytuacjami trudnymi, odnajdywanie mocnych stron, praca na talentach, wzmacnianie poczucia własnej wartości i sprawczości,
- współpracę z Rodzicami (konsultacje, spotkania monitorujące, mentoring procesu).
W ramach dostosowanych do potrzeb i możliwości form pracy proponujemy:
Nasz Zespół:
➤ Anna Malec (pedagog, psychoprofilaktyk, psychoterapeuta) – autorka i mentor Programu, odpowiada za przygotowanie i dobór nauczycieli, szkolenie i superwizję ich pracy, ewaluację celów, mentoring poszczególnych procesów
Nauczyciele:
➤ Aneta Woszczyk (psycholog), zakres: edukacja wczesnoszkolna, j. polski, j. angielski, matematyka, chemia, geografia, biologia/przyroda, wos, historia, informatyka
➤ Kinga Michałowska (studentka psychologii, logopeda), zakres: edukacja wczesnoszkolna, j. polski, j. angielski, matematyka, chemia, geografia, biologia/przyroda, wos, historia, informatyka
➤ Sylwia Dec (logopeda, terapeutka zajęciowa), zakres: edukacja wczesnoszkolna, j. polski, matematyka, geografia, biologia/przyroda
➤ Kamil Kanadys (pedagog), zakres: edukacja wczesnoszkolna, geografia, informatyka, matematyka, chemia
Informacje i zapisy:
☎️ 799 108 787
📧 kontakt@edutim.pl
KLIKNIJ I ZOBACZ NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Czy warto zapisać Dziecko do Programu nawet wtedy, jeśli nic „specjalnego” się nie dzieje?
Tak, każda dobra relacja wychowawcza Dziecko-Dorosły niesie potencjał rozwoju.
Dlaczego spotkania indywidualne w trybie ciągłym są rekomendowane?
Ponieważ są one największą przestrzenią dla budowania dobrej mentorskiej relacji Nauczyciel – Dziecko, która jest matrycą dla zmiany edukacyjnej oraz psychorozwojowej.
Po co spotkanie wstępne?
Spotkanie wstępne ma na celu rozpoznanie sytuacji szkolnej Dziecka, jego potrzeb, trudności, mocnych stron, kierunku pracy. W spotkaniu uczestniczą Rodzice/Opiekunowie oraz Nauczyciel. Spotkanie trwa około 30 minut. Ważne, aby na tym spotkaniu przekazać maksimum informacji o Dziecku (w tym opinie psychologiczno- pedagogiczne, kontekst rodzinny i szkolny, istotne informacje medyczne).
Po co spotkania konsultacyjne?
Obligatoryjne spotkanie monitorujące jest realizowane po każdym cyklu 12 spotkań Nauczyciela z Dzieckiem. Służy budowaniu relacji współpracy, omówieniu procesu nauki, a także zebraniu potrzeb i informacji zwrotnych od Rodziców i od Dziecka, aby w jak najlepszy sposób móc ukierunkowywać dalszą pracę i wsparcie. Spotkanie trwa około 30 minut. Mogą w nim współuczestniczyć dzieci od 13 r.ż.
Jak wygląda pierwsze spotkanie Nauczyciela i Dziecka?
To spotkanie ma na celu wzajemne poznanie. Nauczyciel zapoznaje się z potrzebami Dziecka, programem, oczekiwaniami Rodziców/Opiekunów, a także i przede wszystkim – z Dzieckiem i tym wszystkim, co w sobie na zajęcia przynosi. Dziecko zapoznaje się z Nauczycielem, celami, zasadami, miejscem, metodami pracy.
Czy na spotkania trzeba przynosić podręczniki?
Tak, podręczniki używane na lekcjach to podstawowe narzędzie pracy Nauczyciela i Dziecka. Dodatkowo Nauczyciel używa materiałów autorskich, dostosowanych do indywidualnych potrzeb Dziecka.
Czy na spotkaniach są zadawane prace domowe?
Może się tak zdarzyć 🙂
Czy Dziecko może samo przychodzić/wracać ze spotkań?
Tak, jeśli Rodzic/Opiekun wyrazi na to pisemną zgodę.
Czy Rodzic może otrzymać zaświadczenie, że Dziecko uczęszcza na zajęcia?
Taką potrzebę należy zgłosić do Sekretariatu oraz podać niezbędne informacje m.in. dla kogo i w jakim celu ma być wystawione zaświadczenie. Zaświadczenie wzbogacone o opis spostrzeżeń Nauczyciela wydawane jest za opłatą równą cenie jednego spotkania.
Czy możliwe są spotkania online?
Tak, w ramach wyjątkowych okoliczności. Zdecydowanie preferujemy spotkania na żywo.
W jaki sposób można opłacić zajęcia?
Na koniec każdego miesiąca Rodzic/Opiekun na wskazany adres mail otrzymuje rozliczenie wraz z instrukcją oraz terminem dokonania opłaty.
Co zrobić, aby otrzymać fakturę za zajęcia na firmę?
Jeżeli potrzebna jest faktura na firmę – prosimy o wpisanie odpowiednich danych w polu „Dane do faktury KWESTIONARIUSZA ZGŁOSZENIOWEGO.
Czy możliwe jest uzyskania dofinansowania?
Wniosek o dofinansowanie można przesłać lub osobiście przekazać do Sekretariatu. Spotkania dofinansowane realizowane są w miarę dostępności środków finansowych w Fundacji Rozwiń Skrzydła. Warto pytać.
Czy, jak i kiedy można zrezygnować z udziału w programie?
O rezygnacji z udziału w Programie Rodzic/Opiekun informuje z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem (tj. dwa spotkania) poprzez informację pisemną (także w formie mailowej), na adres: kontakt@edutim.pl.
Czy po rezygnacji, można zapisać Dziecko ponownie?
Tak, w przypadku dostępności miejsc.
Czy z Programu mogą korzystać Dzieci objęte nauczaniem domowym?
Jak najbardziej, jeszcze jak 😊
Czy Dziecko może korzystać w telefonu w trakcie spotkań?
Z zasady urządzenia elektroniczne mieszkają w trakcie spotkania w plecaku. Jednak, jak każde narzędzie, może być wykorzystane w trakcie spotkania, jeśli Nauczyciel uzna to za przydatne (np. w celu zweryfikowania informacji czy też skorzystania z dziennika elektronicznego).
Czym różnią się spotkania w Programie od innych korepetycji?
Nauczyciele z Programu GŁOWA DO GÓRY to osoby podlegające stałym szkoleniom z zakresu budowania relacji zdzieckiem i mentorskiemu prowadzeniu przez Annę Malec (pedagog, psychoprofilaktyk, psychoterapeutka, właścicielka marki EDUTIM oraz Pracownia Dobrej Relacji, prezes zarządu Fundacji Rozwiń Skrzydła), która czuwa nad całością procesu poprzez bieżącą ewaluację i superwizję.
Spotkania w ramach Programu GDG są wsparciem holistycznym. Swoją pracą obalamy krążące we wszechświecie przekonania, że dziecko jest „zdolne, ale leniwe” i „gdyby mu/jej się chciało, to by się nauczył/a” albo „to wszystko wina szkoły i nauczycieli” lub nawet „z takiej matki/takiego ojca to nic dobrego nie wyrośnie”. Na proces nabywania kompetencji edukacyjnych składa się wiele czynników i żaden sam w sobie nie jest zazwyczaj decydujący. Dlatego wszystko, co dzieje się podczas spotkań składa się na wspieranie rozwoju poprzez uruchomienie potencjału tkwiącego w dziecku, rodzinie, a nawet szkole. I my to robimy. Na całego.
Anna Malec
EDUTIM – NASZA JAKOŚĆ W EDUKACJI